18 Nisan 2015 Cumartesi

Şirinleyeliiimm mii?

90'lı yılların en çok sevilen ve seyredilen çizgi filmi Şirinleri benimle izlemeye var mısınız?

Nasıl mı izleyeceksiniz? Çok basit...:)

Geçen sene bu zamanlarda Drama dersinde drama yapacaktık.Grup arkadaşlarımla çocuklarda teknolojinin yanlış kullanımını anlatacaktık.Herkes bir teknolojik alet yapacaktı ve banada televizyon yapmak düştü..

Bende çok şirin bir televizyon yaptım..
E bu şirin televizyonda tabiki bir şey seyredilmeli değil mi?
Aklıma hemen Şirinler geldii !!

Malzemeler ise çok basit..

Mukavva,gri karton,mavi kapaklar,şirinler çıktısı ve siyah eva.

Öncelikler mukavvanın üstüne gri kartonu yapıştırıyorsunuz isteğiniz boyutta ve ardından "Şirinler" çıktısını yapıştırın..Sonra televizyon antenlerinide siyah evadan yapıyoruz.Yapıştırıyoruz.
Ardından mavi kapakları mavi yada istediğiniz bir renk kağıtla kaplıyorsunuz ve yapıştırıyorsunuz.Televizyonumuzun düğmeleri hazır oluyor..

Aslında kumandasınıda yapmıştım ama bulamadım kumandayı.Onunda düğmelerini mavi evadan yapmıştım mukavvayı kesip üstünede gri karton yapıştırmıştım..

veeee ta ta ta taaaam televizyonumuz hazııır!






Eğer uslu çocuk olursanız bir gün sizlerde Şirinleri görebilirsiniz..
Şirinlerin meşhur "La la la" şarkısıyla veda ediyorum sizlere :)




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com