8 Temmuz 2015 Çarşamba

Herkese Merhabalar :)




Merhabalar :)
Bu resmi koymamdaki amaç aslında yaz mevsiminde olduğumuzu belirtmek istememden kaynaklanıyor.Bu resimde hem yapraklar var hemde sanki bir güneş belirmiyor mu? Çok anlamlı geldi bana yada bir çiçek bile olabilir.Artık sizin hayal gücünüze kalmış bir şey..
Çoook uzun bir ara verdim bende farkındayım.En son ki yazımdan beri neredeyse 2 ay geçecekmiş ki ben 2 ay olmadan hemen bir şeyler yazmam gerektiğini farkettim.:)
Malum yaz tatili filan oldu ve bende vakit ayıramadım.(hep bahane bunlar)
Neyse ya sonuç olarak geri döndüm ve yazında daha çok paylaşım yapmaya çalışacağım^^
Takipte kalın beni :)

Çok sıkı bir Uzakdoğu sever olduğum için sizlere bu ara çok sık dinlediğim bir korece şarkı armağan ediyorum.Kendileri bir dizinin OST'u(Original Soundtrack) olur yani dizi müziği..

Herkese keyifli dinlemeler ve tatiller diliyorum!
dipnot: şarkının sözleri çok anlamlı dikkatle okumanızı tavsiye ederim.



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com